Friday, May 29, 2009

Khabar-khabar gembira

salam alaik..

alhamdulillah.. jutaan kesyukuran dirafakkan ke hadrat yang Esa atas segala limpah kurnianya... team Nisa' Serdang ingin mewar2kan beberapa berita gembira.


  • alhamdulillah, seorang mantan ajk Nisa' 2007-2009, Ketua Unit 3N iaitu Pn Nurhaslaily Mohd Nasir telah selamat melahirkan seorang cahayamata lelaki pada 28 Mei 2009 di Hospital Putrajaya pada jam 2.23 p.m.

  • insya Allah pada 30 Mei 2009, 2 orang permata hati Nisa Serdang (ajk Nisa' ) iaitu Sdri Sumayyah Mohd Idris ( mantan setiausaha) dan sdri Natrah Mohamed (Ketua Unit Kerjaya) akan melansungkan perkahwinan bersama pilihan hati mereka di Dewan Masjid Uniten , Km 7, Jalan Kajang-Puchong, 43000 Kajang Selangor (Sumayyah) dan Lot 967, Kg Enggong, 18000 Kuala Krai Kelantan (Natrah) . pada sahabat2 Nisa' yang berkelapangan, jom meriahkan walimah mereka!

Tahniah! "Semoga Allah memberi keberkatan kepadamu dan ke atasmu serta mengumpulkan kalian berdua di dalam kebaikan"

"Apabila telah berkahwin seserang umat itu, maka dia telah melengkapi separuh daripada agamanya. Maka dengan itu, bertaqwalah kepada Allah di separuh yang lainnya selepas berkahwin."(Hadis Riwayat Bukhari)

semoga kelahiran baru dan pembinaan baitul muslim ini akan menguatkan lagi saf perjuangan dan dakwah Islam di muka bumi ALLAH ini. ALLAHUAKBAR.

No comments: