Monday, March 21, 2011

Buat Duit Tanpa Modal Dengan Adsense

Rahsia Buat Duit Tanpa Modal Dengan Adsense

Assalamualaikum...

mahukah anda kalau saya kongsikan satu teknik buat duit tanpa modal secara online?
Sudah tentu anda mahu bukan?
Sebab itu anda membaca post ini kan? kan, kan? :D


Jangan malu jangan segan. Dulu, saya pun sama seperti anda.
Kalau boleh taknak keluar dah modal untuk buat duit online ni. Kadang-kadang tu, sampai pernah rasa
serik untuk teruskan usaha buat duit online.
Jadi, saya memulakan satu jenis modul buat duit tanpa modal secara online, iaitu buat duit melalui Adsense.

Langkah-langkah :-
Pertama sekali, anda perlubuka akaun adsense. Untuk bahagian ini, saya tak mahu ulas panjang.
Sebab ada ramai orang ajar, cara nak daftar akaun adsense ni.
Cuba tengok link ni untuk maklumat lanjut.

Langkah kedua pula ialah setup blog.
Tak payah susah-susah, buat permulaan ni, guna blogspot pun dah cukup.
Dalam hal ini, anda boleh rujuk post saya ini, tentang bagaimana untuk membina blog.

Langkah Ketiga
Pergi ke ezinearticles.com, dan cari mana-mana article untuk dimuatkan ke dalam blog anda.

Langkah Keempat
Masukkan kod iklan adsense ke dalam blog tadi

Langkah Kelima
Promosikan blog kita.
Teruskan update blog dalam seminggu sekurang-kurangnya 3 buah artikel.
Dalam tempoh 2 ke 3 bulan, income adsense anda akan mula stabil.
Cubalah.

Buat Duit Tanpa Modal Dengan Adsense

TUNGGU :-
Bagi yang dah ada akaun adsense, mungkin tip saya tersebut biasa sahaja. Betul tu.
Jadi dekat sini, saya ingin kongsikan anda sebuah teknik yang amat hebat.
Sebelum saya kongsikan teknik ini, saya nak tanya anda dahulu,
1. Pernah tak anda dapat klik yang bernilai 1 sen sahaja?
2. Pernah tak keadaan ini berlaku kepada anda, impression banyak, tapi tiada klik?
3. Pernah tak anda rasa give up dengan adsense ni kerana bayarannya ciput? Mana taknya, satu klik dapat 1 sen je, bila
nak dapat payout?

Sebenarnya, permasalahan anda tersebut, saya juga pernah alaminya.
Namun, saya amat bertuah, kerana saya telah belajar BANYAK tip berguna daripda seorang Taiko Adsense.

Taiko Adsense ini, telah sudi mengajar saya bagaiman mendapatkan pendapatan yang lumayan
dengan adsense.

Cuba tengok pendapatan sebelum menggunakan teknik Taiko Adsense ini :
Buat Duit Tanpa Modal Dengan Adsense

Satu klik 6 sen sahaja.

Cuba tengok pula selepas menggunakan teknik Taiko Adsense:-
Buat Duit Tanpa Modal Dengan Taiko Adsense
Satu klik terus naik ke 72 sen. Berapa kali ganda tu?
Power tak teknik taiko ni?

Ok, tak mahu cakap banyak lah. Kalau anda nak dapatkan tip-tip, tweak, trik dan apa-apa aje, cara untuk tingkatkan pendapatan  adsense anda, mari layari laman web www.TaikoAdsense.com 
Saya gerenti, anda pasti puas hati. Sekarang ni bolehlah anda buat duit tanpa modal di internet.
:: buat duit tanpa modal

wallahu'alam..

sumber: http://rajakamil.biz/2010/11/19/buat-duit-tanpa-modal-dengan-adsense/

No comments: